VACATURE

Digital marketeer
Met passie voor performance marketing

Traffic Management is jouw ding

  • Je hebt een goede kennis van Google Analytics, en Google Ads, SEO en conversieoptimalisatie. Wat Würth zoekt, is iemand die mee de kar kan trekken als het gaat over lead generation via digitale kanalen.

  • Je bent een strategisch denker: je zet Google Ads campagnes op en switcht makkelijk tussen het optimaliseren van onder andere Search, Display en remarketingcampagnes. Kortom, je bent iemand waar Google gelukkig van wordt. Dit doe je in eerste instantie in samenwerking met het extern bureau, totdat je vindt dat je het zelf beter kan.

  • Je durft je buikgevoel te volgen, maar houdt altijd de data helder in je hoofd.

  • Maar daar stopt de pret niet. Eens je bezoekers op de website hebt gekregen, werk je even vlot met tracking pixels en heatmapping software voor campagne-optimalisaties.

  • Je analyseert nauwgezet de prestaties van de website en je stelt verbeteringen voor op gebied van bezoekersaantallen, conversies, etc.

  • Je weet dat conversie, content en data de heilige drievuldigheid vormen van digital marketing.

  • Verder besef je dat Würth een commerciële organisatie is in hart en nieren en werk je actief mee aan het genereren van online sales.

Kennis, goesting en drive

  • Je behaalde minstens een bachelor marketing en hebt een aantal jaren ervaring op de teller.

  • Je kan werken met verschillende analysetools (Google Analytics, PIWIK, Countly, Hotjar, RECO).

  • Je bent zelfstandig en kijkt er mee naar uit om een prille – maar ambitieuze E-Business afdeling verder mee uit te bouwen.

  • Je werkt samen met de webmaster, mailingmanager en digital designer voor een optimaal resultaat.

  • Je hebt affiniteit met E-commerce en zet de klant altijd op de eerste plaats.

  • Naast het Nederlands kan je je uitdrukken in het Frans en Engels. Duits is een plus.

  • Ervaring in een B2B omgeving is altijd mooi meegenomen.

Maak deel van dit groeiend E-Business team dat draait op samenwerking, respect, plezier én koffiekoeken!

  • Zij zijn een hechte, collegiale groep, waar iedereen elkaar ondersteunt. Binnen dit team beseffen ze dat iedereen zijn tijd waardevol is, waardoor je veel autonomie en vertrouwen verkrijgt. Er wordt verwacht dat je proactief en zelfstandig verbeteringen aanreikt en implementeert. Dat wil uiteraard niet zeggen dat je niet bijgestaan wordt.

  • Je krijgt een afwisselende functie in een internationaal familiebedrijf met een moderne ondernemersvisie.

  • Je hebt twintig vrije dagen om je in uit te leven, tenzij je je collega’s niet kan missen natuurlijk. Verder krijg je 6 ADV-dagen, bovenop het officieel feestgedruis, om je engagement te compenseren.

  • Een doorgedreven cafetariaplan, waardoor je je loonpakket zelf kan sturen. Ook hier worden Würth’s waarden doorgetrokken en geven ze je vele mogelijkheden omdat keuzevrijheid jou voldoening geeft. – “Jij tevreden, zij tevreden.”

Würth Belux maakt deel uit van de internationale Würth Group, het grootste direct sales bedrijf in de wereld.

Afgestemd op de werkzaamheden van klanten in diverse branches levert Würth Belux 130.000 verschillende producten: van bevestigingsmaterialen tot ankers en pluggen, onderhouds-, lijm- en kitproducten, Din & Norm, elektrische machines, perslucht- en handgereedschappen, persoonlijke beschermingsmiddelen, werkplaatsuitrusting en opbergsystemen, meubel- en bouwbeslag en nog veel meer. Meer dan 40.000 B2B klanten vertrouwen op de kwaliteit en de service van het 370-koppige Würth Belux team.