VACATURE

Digital marketeer
 
Heb je zin om te werken voor een internationale marktleider die toch zijn familiale karakter heeft behouden? Wil je deel uitmaken van een groeiend E-Business team dat draait op samenwerking, respect en plezier? (en koffiekoeken). Dan hebben wij jou nodig!

Dit ben jij:

  • Je hebt een goede kennis van Google Analytics, en Google Ads, SEO en conversieoptimalisatie. Wat we zoeken, is iemand die mee de kar kan trekken als het gaat over lead generation via digitale kanalen.

  • Je bent een strategisch denker: je zet Google Ads campagnes op en switcht makkelijk tussen het optimaliseren van onder andere Search, Display en remarketingcampagnes. Kortom, je bent iemand waar Google gelukkig van wordt. Dit doe je in eerste instantie in samenwerking met ons extern bureau, totdat je vindt dat je het zelf beter kan.

  • Je durft je buikgevoel te volgen, maar houdt altijd de data helder in je hoofd.

  • Maar daar stopt de pret niet. Eens je bezoekers op onze site hebt gekregen, werk je even vlot met tracking pixels en heatmapping software voor campagne-optimalisaties.

  • Je analyseert nauwgezet de prestaties van de website en je stelt verbeteringen voor op gebied van bezoekersaantallen, conversies,...

  • Je weet dat conversie, content en data de heilige drievuldigheid vormen van digital marketing.

  • Verder besef je dat wij een commerciële organisatie zijn in hart en nieren (en nog wat andere vitale organen) en werk je actief mee aan het genereren van online sales.

Wij vragen:

  • Je kan werken met verschillende analysetools (Google Analytics, PIWIK, Countly, Hotjar, RECO)

  • Je bent zelfstandig en kijkt er mee naar uit om een prille – maar ambitieuze  -E-Business afdeling verder mee uit te bouwen

  • Je werkt samen met onze webmaster, mailingmanager en digital designer voor een optimaal resultaat

  • Je hebt affiniteit met E-commerce en zet de klant altijd op de eerste plaats.

  • Je hebt een aantal jaren ervaring op de teller.

  • Je beheerst Nederlands, Frans en Engels. Duits is een plus.

  • Ervaring in een B2B omgeving is altijd mooi meegenomen.

Wij geven:​​

  • Wij zijn een hechte, collegiale groep, waar iedereen elkaar ondersteunt. Wij beseffen dat jouw tijd waardevol is, en geven je de vrijheid om zelf te beslissen hoe je deze besteedt. Je krijgt bij ons heel veel autonomie en vertrouwen. We verwachten dan ook dat je proactief en zelfstandig verbeteringen aanreikt en implementeert. Dat wil uiteraard niet zeggen dat we je niet bijstaan.

  • Je krijgt een afwisselende functie in een internationaal familiebedrijf met een moderne ondernemersvisie.

  • Je hebt twintig vrije dagen om je in uit te leven, tenzij je je collega’s niet kan missen natuurlijk. Verder krijg je 6 ADV-dagen, bovenop het officieel feestgedruis, om je engagement te compenseren.

  • Een doorgedreven cafetariaplan, waardoor je je loonpakket zelf kan sturen. Ook hier trekken we onze waarden door en geven we je vele mogelijkheden omdat keuzevrijheid jou voldoening geeft. 
    Jij tevreden, wij tevreden.

Heeft al dit lekkers je interesse gewekt? 

Geweldig! 

We kijken reikhalzend uit naar je CV en motivatiebrief. 

Wij zijn 

Würth Belux N.V. werd op 1 april 1964 opgericht. Momenteel hebben wij 390 medewerkers in dienst, waarvan 240 account managers. Wij leveren 130.000 verschillende producten aan meer dan 40.000 klanten in België.  Tot ons productassortiment behoren bevestigingsmaterialen, ankers en pluggen, onderhouds-, lijm- en kitproducten, elektrische machines, perslucht- en handgereedschappen, persoonlijke beschermingsmiddelen, ...
 
De Würth Groep is met meer dan 400 vestigingen in 80 landen een internationale marktleider. Jaarlijks genereren we met onze 78.000 medewerkers een omzet van 14 miljard euro. Respect, verantwoordelijkheid en optimisme maken deel uit van onze kernwaarden

Wat maakt Würth zo bijzonder? Wij ontzorgen onze klanten zoveel mogelijk. De aanschaf, opslag en bevoorrading van materiaal kost hen immers waardevolle tijd. Onze dienstverlening wordt precies op maat gemaakt en aangepast volgens onze stelregel: elke klant zijn Würth. Samen met onze klanten werken we aan een efficiëntere onderneming, aan hun succes. Dat is onze plaats in deze markt. Een beter Würth voor een betere klant. Naast een duidelijk engagement hanteert Würth Belux vier belangrijke waarden die helpen om zijn filosofie te respecteren en zijn missie te realiseren: werkplezier, ondernemerschap, respect en klantgerichtheid.

© 2021 Created by Würth Belux

  • Black LinkedIn Icon
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Youtube Icoon