VACATURE

Helpdesk medewerker

Ons ICT-team staat dagelijks in voor het beheer van de ICT-voorzieningen en -behoeften van ruim 350 collega’s. Als helpdesk medewerker sta je mee in voor de lokale support, de afhandeling van 1e en 2e lijn tickets m.b.t. ICT-problemen en ben je het aanspreekpunt voor alle Würth Belux medewerkers. Je helpt deze medewerkers verder met hun vragen, verzoeken en meldingen van storingen. Je biedt support zowel op het vlak van hardware als systeemsoftware. Je werkt vanuit het kantoor in Turnhout en kan daar rekenen op de ondersteuning van je directe collega’s. Je rapporteert aan de ICT Manager.

Jouw taken:

  • Je ondersteunt 1st line Support bij complexe problemen en assisteert bij noodzaak.

  • Je staat in voor het dagelijks beheer van de computersystemen.

  • Je staat in voor een actieve opvolging van oproepen, incidenten en veranderingen.

  • Je stelt diagnoses & analyseert dagelijks de berichten die binnenkomen.

  • Je installeert, configureert en onderhoudt het netwerk en computerpark en optimaliseert waar nodig.

  • Je beveiligt de infrastructuur en optimaliseert beveiliging waar mogelijk.

  • Je treft backup en failover voorzieningen.

  • Je beheert de wijzigingen in de ICT-apparatuur & software.

  • Je stelt documentatie, processen en procedures op voor intern gebruik.

Jouw profiel:

  • Je hebt een bachelordiploma (studie ICT) en minstens 5 jaar ervaring hierin.

  • Je streeft naar continue optimalisatie.

  • Het schrikt je niet af om ondersteuning te bieden via telefoon, chat, email,…

  • Je leert snel, werkt proactief en gaat geen uitdagingen uit de weg.

  • Je bent gepassioneerd door ICT en je haalt voldoening uit het verder helpen van mensen.

  • Termen zoals SAN, VMWare, Windows, Active Directory, Skype for Business, Exchange, IP Network Technology, Firewall en VPN klinken jou niet vreemd in de oren.

  • Je hebt een goede kennis Nederlands en Frans.

Ons aanbod:​​

  • Werken voor een internationaal familiebedrijf met een moderne ondernemersvisie waar respect, ondernemerschap, klantgerichtheid en werkplezier centraal staan.

  • Een marktconform salarispakket met maaltijdcheques (€8), pensioensparen en flex income plan (bv fietslease, extra verlofdagen,..).

  • Je komt terecht in een dynamisch team;

  • Je wordt gestimuleerd om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen en je krijgt de kans om opleidingen te volgen;

  • Flexibele werkuren, weliswaar met bereidheid in te stappen in systeem van permanentie tussen 7u en 17u tijdens kantoordagen.

Wat maakt Würth zo bijzonder? Wij ontzorgen onze klanten zoveel mogelijk. De aanschaf, opslag en bevoorrading van materiaal kost hen immers waardevolle tijd. Onze dienstverlening wordt precies op maat gemaakt en aangepast volgens onze stelregel: elke klant zijn Würth. Samen met onze klanten werken we aan een efficiëntere onderneming, aan hun succes. Dat is onze plaats in deze markt. Een beter Würth voor een betere klant. Naast een duidelijk engagement hanteert Würth Belux vier belangrijke waarden die helpen om zijn filosofie te respecteren en zijn missie te realiseren: werkplezier, ondernemerschap, respect en klantgerichtheid.

© 2020 Created by Würth Belux

  • Black LinkedIn Icon
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Youtube Icoon