VACATURE

Multichannel Pricing Analyst
Als multichannel pricing analyst zorg je voor een correcte multichannel prijszetting. Dit doe je onder andere door analyse van de bestaande prijzen en de marktprijzen.

Jouw taken:

  • Je bouwt mee aan een nationale multichannel prijszetting.

  • Je optimaliseert individuele klantentarieven naar een multichannel prijszetting.

  • Je optimaliseert de huidige key account prijszetting.

  • Je waakt mee over competitieve aankoopprijzen om zo een concurrentiële prijszetting te garanderen.

Jouw profiel:

  • Je beschikt over een klant- en bedrijfsgerichte instelling en draagt service hoog in het vaandel.

  • Je bent communicatief en hebt een goede kennis Nederlands en Frans. Kennis van Duits of Engels is een plus.

  • Je bent een teamplayer maar kan ook zelfstandig werken.

  • Je bent analytisch sterk en hebt een economische achtergrond.

  • Je kan vlot werken met Office, kennis van SAP is een pluspunt.

Ons aanbod:​​

  • Werken voor een internationaal familiebedrijf met een moderne ondernemersvisie waarin respect, ondernemerschap, klantgerichtheid en werkplezier centraal staan.

  • Een marktconform salarispakket met maaltijdcheques (€8), pensioensparen en flex income plan (bv fietslease, extra verlofdagen,..).

  • Flexibele werkuren.

Over ons

Würth Belux N.V. werd op 1 april 1964 opgericht. Momenteel hebben wij 390 medewerkers in dienst, waarvan 240 account managers.

Afgestemd op de werkzaamheden van klanten in de diverse branches levert Würth Belux nv 130.000 verschillende producten. Tot ons enorm divers productassortiment behoren bevestigingsmaterialen, ankers en pluggen, onderhouds-, lijm- en kitproducten, elektrische machines, perslucht- en handgereedschappen, persoonlijke beschermingsmiddelen, ...

 

De Würth Groep is met meer dan 400 vestigingen in 80 landen een internationale marktleider. Jaarlijks genereren we met onze 78.000 medewerkers een omzet van 14 miljard euro. Respect, verantwoordelijkheid en optimisme maken deel uit van onze kernwaarden.

Wat maakt Würth zo bijzonder? Wij ontzorgen onze klanten zoveel mogelijk. De aanschaf, opslag en bevoorrading van materiaal kost hen immers waardevolle tijd. Onze dienstverlening wordt precies op maat gemaakt en aangepast volgens onze stelregel: elke klant zijn Würth. Samen met onze klanten werken we aan een efficiëntere onderneming, aan hun succes. Dat is onze plaats in deze markt. Een beter Würth voor een betere klant. Naast een duidelijk engagement hanteert Würth Belux vier belangrijke waarden die helpen om zijn filosofie te respecteren en zijn missie te realiseren: werkplezier, ondernemerschap, respect en klantgerichtheid.

© 2020 Created by Würth Belux

  • Black LinkedIn Icon
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Youtube Icoon