VACATURE

National Key Account Manager Automotive

Jouw taken:

  • Je ontwikkelt en onderhoudt jouw klantenportefeuille in de Automotive sector. Je doet actieve prospectie van potentiële key account klanten

  • Je stelt klantendossiers samen en brengt aankoopstructuren in kaart

  • Je bespreekt aankoop- en facturatieprocedures met de klant en onderhandelt over samenwerkingscontracten.

  • Je bent verantwoordelijk voor de omzet- & gross profit ontwikkeling van jouw klantenportefeuille.

  • Je gaat mee de baan op met account managers om hen te ondersteunen en na te gaan of procedures en afspraken bij klanten worden nageleefd

  • Je behandelt aanvragen over internationale samenwerkingsakkoorden en bent in contact met de internationale Key Account collega’s

  • Je werkt nauw samen met account- en district managers en de commerciële binnendienst en houdt hen op de hoogte over gemaakte afspraken bij klanten

Jouw profiel:

  • Je hebt ten minste een 3-tal jaar ervaring in key account management

  • Je beschikt over een analytisch denkvermogen

  • Je hebt technische affiniteit, bij voorkeur binnen de autosector en kan steunen een netwerk binnen deze sector

  • Je onderscheidt je dankzij je ondernemerschap, flexibiliteit en hands-on mentaliteit.

  • Je hebt een commerciële instelling en bent enthousiast in het zoeken naar oplossingen op maat voor onze klanten.

  • Het opbouwen en onderhouden van relaties is één van jouw sterktes

  • Je beschikt over een zeer goede kennis Nederlands, Frans en Engels

Ons aanbod:​​

  • Een afwisselende functie in een dynamische markt.

  • De kracht van een stabiel familiebedrijf met vele kansen voor iemand die ze weet te benutten.

  • Moderne werkingsmiddelen én een gedegen opleiding.

  • Een aantrekkelijk salaris met commissiesysteem aangevuld met extralegale voordelen zoals een bedrijfswagen, dagvergoeding, maaltijdcheques, pensioensparen en flex income plan)

Vragen? Neem zeker contact op met onze HR afdeling op het nummer 014 44 55 94.

 

Wat maakt Würth zo bijzonder? Wij ontzorgen onze klanten zoveel mogelijk. De aanschaf, opslag en bevoorrading van materiaal kost hen immers waardevolle tijd. Onze dienstverlening wordt precies op maat gemaakt en aangepast volgens onze stelregel: elke klant zijn Würth. Samen met onze klanten werken we aan een efficiëntere onderneming, aan hun succes. Dat is onze plaats in deze markt. Een beter Würth voor een betere klant. Naast een duidelijk engagement hanteert Würth Belux vier belangrijke waarden die helpen om zijn filosofie te respecteren en zijn missie te realiseren: werkplezier, ondernemerschap, respect en klantgerichtheid.

© 2020 Created by Würth Belux

  • Black LinkedIn Icon
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Youtube Icoon