VACATURE

Online shop manager/Webmaster
 
Wij zoeken een ervaren online shop manager/webmaster om onze groeiende E-Business afdeling te versterken.

Dit ben jij:

Spreek je vloeiend HTML/CSS en barst je van de creatieve ideeën? Super, wij kunnen niet wachten om jou los te laten op onze online platformen.
 

  • Binnen onze groeiende E-business afdeling, ben je verantwoordelijk voor content en conversie.

  • Je creëert commerciële webpagina's.

  • Algemeen zorg je ervoor dat onze website zeer gebruiksvriendelijk is en goed vindbaar is op het internet.  

  • Je werkt actief mee aan het genereren van online sales.

  • Je analyseert nauwgezet de prestaties van de website en je stelt verbeteringen voor op gebied van bezoekersaantallen, conversies,...

  • Je hebt een aantal jaren ervaring op de teller.

  • Je beheerst Nederlands en Engels. Frans en Duits is een plus.

Wij vragen:

  • Kennis van HTML/CSS, Google Tag Manager, zijn een absolute must.

  • Je kan content integreren in verschillende CMS systemen.

  • Je kan werken met verschillende analysetools (Google Analytics, PIWIK, ...)

  • Je hebt affiniteit met E-commerce en zet de klant altijd op de eerste plaats.

  • Je werkt nauw samen met onze digital marketeer en online graficus.

  • Je hebt kennis van Adobe Photoshop en Illustrator.

  • Ervaring in een B2B omgeving is een plus.

Ons aanbod:​​

  • Wij zijn een hechte, collegiale groep, waar iedereen elkaar ondersteunt. Wij beseffen dat jouw tijd waardevol is, en geven je de vrijheid om zelf te beslissen hoe je deze besteedt. Je krijgt bij ons heel veel autonomie en vertrouwen. We verwachten dan ook dat je proactief en zelfstandig verbeteringen aanreikt en implementeert. Dat wil uiteraard niet zeggen dat we je niet ondersteunen.

  • Je krijgt een afwisselende functie in een internationaal familiebedrijf met een moderne ondernemersvisie.

  • Je hebt twintig vrije dagen om je in uit te leven, tenzij je je collega’s niet kan missen natuurlijk. Verder krijg je 6 ADV-dagen, bovenop het officieel feestgedruis, om je engagement te compenseren.

  • Een doorgedreven cafetariaplan, waardoor je je loonpakket zelf kan sturen. Ook hier trekken we onze waarden door en geven we je vele mogelijkheden omdat keuzevrijheid jou voldoening geeft.
    Jij tevreden, wij tevreden.

     

Heeft al dit lekkers je interesse gewekt? Geweldig!

We kijken reikhalzend uit naar je CV en motivatiebrief.

 

Over ons

Würth Belux N.V. werd op 1 april 1964 opgericht. Momenteel hebben wij 390 medewerkers in dienst, waarvan 240 account managers.

Afgestemd op de werkzaamheden van klanten in de diverse branches levert Würth Belux nv 130.000 verschillende producten. Tot ons enorm divers productassortiment behoren bevestigingsmaterialen, ankers en pluggen, onderhouds-, lijm- en kitproducten, elektrische machines, perslucht- en handgereedschappen, persoonlijke beschermingsmiddelen, ...

 

De Würth Groep is met meer dan 400 vestigingen in 80 landen een internationale marktleider. Jaarlijks genereren we met onze 78.000 medewerkers een omzet van 14 miljard euro. Respect, verantwoordelijkheid en optimisme maken deel uit van onze kernwaarden.

Wat maakt Würth zo bijzonder? Wij ontzorgen onze klanten zoveel mogelijk. De aanschaf, opslag en bevoorrading van materiaal kost hen immers waardevolle tijd. Onze dienstverlening wordt precies op maat gemaakt en aangepast volgens onze stelregel: elke klant zijn Würth. Samen met onze klanten werken we aan een efficiëntere onderneming, aan hun succes. Dat is onze plaats in deze markt. Een beter Würth voor een betere klant. Naast een duidelijk engagement hanteert Würth Belux vier belangrijke waarden die helpen om zijn filosofie te respecteren en zijn missie te realiseren: werkplezier, ondernemerschap, respect en klantgerichtheid.

© 2020 Created by Würth Belux

  • Black LinkedIn Icon
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Youtube Icoon