VACATURE

Reporting & project support specialist 

Functie:

  • Je staat in voor de uitwerking en ondersteuning van diverse customer management projecten rondom de customer journey, klantenretentie,...

  • Je brengt het customer potential in kaart (industriegebieden, nieuwe sectoren,…) en ondersteunt diepgaande klantenanayses (customer controlling).

  • Je werkt samen met de collega’s van customer management en sales aan de creatie van optimale verkoopsgebieden.

  • Je staat mee in voor de opmaak van diverse analyses en de correcte rapportering binnen de organisatie.

  • Binnen sales controlling bouw je de nodige analyses op voor ons management ter ondersteuning van bepaalde beslissingen en opvolging van lopende acties.

Profiel:

  • Werken met cijfers schrikt je niet af en je hebt een analytische ingesteldheid.

  • SAP, Excel en spreadsheets vormen voor jou geen probleem.

  • Je bent een stressbestendige teamspeler die ook graag zelfstandig werkt.

  • Dankzij je hands-on aanpak en sterke communicatieve vaardigheden leg je vlot contacten.

  • Je drukt jezelf goed uit in het Nederlands/Frans en Engels. Kennis van Duits is een extra troef.

  • Je wil mee een bijdrage leveren aan onze sales resultaten en houdt er van te werken in een op en top commerciële organisatie

Aanbod:​​

  • Je komt terecht in een stimulerende en uitdagende omgeving met veel kansen tot zelfontplooiing.

  • Je krijgt een boeiende job met eigen verantwoordelijkheid waarbij initiatief erg gewaardeerd wordt.

  • Klantgerichtheid, respect, vertrouwen en ondernemerschap is waar we voor staan

  • We bieden je een marktconform salarispakket met leuke extra’s zoals maaltijdcheques, pensioenplan, een cafetariaplan en voldoende flexibele uren en vrije dagen om tijd voor jezelf te nemen.

Durf jij de uitdaging aan?

Wat maakt Würth zo bijzonder? Wij ontzorgen onze klanten zoveel mogelijk. De aanschaf, opslag en bevoorrading van materiaal kost hen immers waardevolle tijd. Onze dienstverlening wordt precies op maat gemaakt en aangepast volgens onze stelregel: elke klant zijn Würth. Samen met onze klanten werken we aan een efficiëntere onderneming, aan hun succes. Dat is onze plaats in deze markt. Een beter Würth voor een betere klant. Naast een duidelijk engagement hanteert Würth Belux vier belangrijke waarden die helpen om zijn filosofie te respecteren en zijn missie te realiseren: werkplezier, ondernemerschap, respect en klantgerichtheid.