VACATURE

Speedy Touch specialist

 

Speedy Touch is de sales applicatie die door Würth ontwikkeld is en waarmee het sales proces geoptimaliseerd wordt en via digitalisering een aantal processen voor zowel de accountmanagers als hun leidinggevenden transparanter, efficiënter en effectiever maken. Naast alle informatie over klanten, hun bestelhistoriek en de commerciële opportuniteiten beschikt de applicatie over een optimale routeplanner én is er een bijkomende functionaliteit beschikbaar moor managers om hun sales teams te coachen.

Ben jij die projectmanager die ervoor zorgt dat Speedy Touch optimaal ingezet wordt? Houd je van de uitdaging om sales, marketing en technologie zo te combineren dat je een win-win creëert voor alle partijen en kan jij hiervoor ook de neuzen van alle partijen in dezelfde richting krijgen?

Jouw uitdaging:
  • Als Specialist Speedy Touch neem je het ownership van de tool voor je rekening: je coördineert nieuwe ontwikkelingen van de applicatie en zorg je dat deze geïmplementeerd door hierover communicatie en training te faciliteren. Hiervoor werk je samen met collega’s uit andere Würth-afdelingen in Belux en – indien van toepassing – op internationaal niveau.

  • Je zorgt ervoor dat je collega’s van marketing en pricing hun content in de tool up-to-date houden

  • Je verdiept je in deze tool, werkt trainingen (introductie, basis en advanced) uit en organiseert deze om de buitendienst medewerkers te voorzien van voldoende kennis en kunde om de Speedy Touch applicatie optimaal te gebruiken.

  • Je creëert een community of key users: ambassadeurs die samen met jou zorgen dat Speedy Touch dé sales application wordt en blijft!

  • Je ontwikkelt communicatie over upgrades en best practises en zorgt ervoor dat deze gedeeld worden via de beschikbare kanalen

  • In samenspraak met de district manager field coaching organiseren met account managers om ondersteuning te bieden in de praktijk

  • Je bent de SPOC voor eindgebruikers en indien nodig escaleer je technische problemen naar de IT-afdeling

  • Je volgt in samenspraak met de districtleiders de kennis en kennisevolutie op in het gebruik van Speedy Touch en zet dit om naar acties

  • Je ondersteunt de implementatie van de routeplanning en dagrapportering binnen Würth Belux.

  • Samen met het sales team analyseer je data en vertaalt deze naar mogelijke verkoops- en/of marketingacties

  • Op basis van feedback en eigen ervaring formuleer je voorstellen ter verbetering van de applicatie en het gebruik ervan.

  • (Je behoudt een kleine klantenportefeuille om de feeling met het vak “accountmanager” niet te verliezen)

Jouw profiel:

  • Je hebt een bachelor werk- en denkniveau

  • Je kan projectmatig werken

  • Je hebt ervaring met change management

  • Je bent analytisch ingesteld en in staat om te werken vanuit de behoeften van de gebruikers van Speedy Touch

  • Commercieel denken zit in je bloeden je bent bereid om regelmatig mee op klantenbezoek te gaan met de accountmanagers

  • Je bent sterk in het leggen van contacten binnen en buiten de organisatie

  • Je bent bereid (internationale) scholingen te volgen binnen en buiten de Würth groep

  • Je toont een grote mate van autonomie maar bent tegelijkertijd een echte teamplayer

  • Je hebt een goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels. Duits is een plus.

  • Je hebt een goede kennis van MS Office. (Excel, Word & PowerPoint)

  • Je communiceert vlot op alle niveaus en over afdelingen heen. Presenteren, een vergadering leiden in verschillende talen, een training geven, …

  • Je werkt voornamelijk in de field en bent op regelmatige basis aanwezig in Turnhout voor besprekingen allerhande

Ons aanbod:​​

​​Bij Würth werk je voor een internationaal familiebedrijf met een moderne ondernemersvisie waar de waarden respect, ondernemerschap, klantgerichtheid en werkplezier centraal staan.

Verder bieden we:

  • Een afwisselende functie in een dynamische markt.

  • Moderne werkingsmiddelen en een interne training (Speedy Touch, SAP,…)

  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen

  • Flex Income Plan (FIP)

  • Flexibele uren

Wat maakt Würth zo bijzonder? Wij ontzorgen onze klanten zoveel mogelijk. De aanschaf, opslag en bevoorrading van materiaal kost hen immers waardevolle tijd. Onze dienstverlening wordt precies op maat gemaakt en aangepast volgens onze stelregel: elke klant zijn Würth. Samen met onze klanten werken we aan een efficiëntere onderneming, aan hun succes. Dat is onze plaats in deze markt. Een beter Würth voor een betere klant. Naast een duidelijk engagement hanteert Würth Belux vier belangrijke waarden die helpen om zijn filosofie te respecteren en zijn missie te realiseren: werkplezier, ondernemerschap, respect en klantgerichtheid.